Orang kata rezeki ada di mana-mana. Yang penting ialah usaha. So this Ramadhan I embark a new project making and selling ' Dadih' or milky soft yogurt.
It is hard work but when you see the money coming in daily, its a feeling you can't explained. Seronok pun ada, penat jangan cakap la. Tidur selalu tak cukup. Hey, siapa nak bagi you duit tiap-tiap hari. And bila your product sold out for the day,..hmmmm best!
The above has 3 layers and I called it Dadih Traffic Light cause it has the traffic light colors, red, yellow and green.
Insya Allah mudah mudahan dapat berkat dari usaha titik peluh sendiri. Kerja office pun gaji dekat sepuluh ribu pun habis macam tu je....
PULUT MANGGA ALA THAI DENGAN SOS
-
Dessert Pulut Mangga Manis ni terpaksa Kjee buat hari ini walaupun
dah ada perancangan nak buat kuih lain pagi tadi. Sebabnya? Well, hari itu ...
1 week ago


.bmp)
No comments:
Post a Comment